bg-comerc

Fidelització de la clientela

Un client que repeteix, és un client satisfet. Per aquest motiu, s’ha de treballar per tal que la clientela torni al nostre establiment una vegada i una altra. Existeixen un seguit de tècniques per tal d’apropar i persuadir, contínuament, a les persones que acudeixen als nostres negocis.

En aquesta sessió explicarem com es treballa la fidelització de la clientela i per què és important tenir cura de tots els detalls durant i després de la compra.

 

Dia: 24 de maig
Hora: de 15 a 16.30h
Lloc: Flix

Els ponents

Fidelització de la clientela

Dia: 24 de maig

Hora: 15 h

Lloc: Flix. Centre d'empreses "La Ribera"

andrelacal

Andrea Lacal

Amb només 19 anys ja muntava aparadors, realitzava el visual merchandasing de tres botigues, cobria torns de treball, realitzava campanyes de Nadal i assessorava el client personalment. Tot aquest bagatge l’ha complementat amb formació, frescor i passió cap a l’ofici!

Actualment és directora de formació de Bosses Commerce

Descarrega’t els materials

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos requeridos están marcados *

borrar formularioEnviar