mercat-proximitat-gran

La marca del comerç

Com treballar la identitat, el posicionament i la diferenciació

Un dels instruments bàsics del màrqueting és la marca. Aquest és un element que ajuda a diferenciar les empreses i, també, contribueix a identificar cada negoci amb un seguit d’atributs.

Però, com es treballa la marca en el comerç de proximitat? Existeixen mètodes específics per fer-ho?

En aquesta sessió esbrinarem diferents tècniques perquè el comerç sàpiga construir una marca i que sigui sòlida i coneguda en el temps.

Dia: 15 de setembre
Hora: de 15 a 16.30h
Lloc: Centre d’Empreses la Ribera, Flix

El ponent

La marca del comerç

Dia: 15 de setembre

Hora: 15 h

Lloc: Flix

Pep Navarro. Aparadorista i director de PuntiApar.

Tècnic aparadorista titulat des de 1994, primer Aparadorista Membre de l’Associació de Dissenyadors Profesionals (ADP). 
Director de PuntiApar des de l’any 2005, empresa d’aparadorisme especialitzada en disseny d’aparadors i organitzacio d’events per a la petita i mitjana empresa.

Descarrega’t els materials!

Durant la sessió vam fer servir alguns materials i documents que te’ls pots descarregar gratuïtament aquí!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos requeridos están marcados *

borrar formularioEnviar