marketing-guerrila-gran

Màrqueting de guerrilla per al comerç tradicional

Vivim una època amb sobresaturació de formats publicitaris: anuncis en premsa, merchandising, bustiatge, facebook, etc. Hi ha però certes tècniques de màrqueting que destaquen per la seva baixa inversió i un resultat bo. És el que s’anomena màrqueting de guerrilla.

Però, quines són les claus per dur a terme accions de guerrilla de manera efectiva? Està a l’abast del comerç de proximitat?

En aquesta sessió descobrirem com dur a terme accions de dinamització en el propi punt de venda de manera ràpida i eficaç.

Dia: 6 d’octubre
Hora: de 15 a 16.30h
Lloc: Ajuntament de Móra la Nova, Móra la Nova

Les ponents

Màrqueting de guerrilla per al petit comerç

Dia: 6 d'octubre

Hora: 15 h

Lloc: Móra la Nova

Carme Peix

Sòcia directora de l’empresa Hidra Publicitat; empresa de comunicació especialitzada en la redacció i execució de projectes de dinamització comercial.

 

Mercè Pinto.

Sòcia directora de l’empresa Hidra Publicitat; empresa de comunicació especialitzada en la redacció i execució de projectes de dinamització comercial.

Treballen a diferents territoris de Catalunya sempre en contacte directe amb els comerciants.

Descarrega’t els materials

Durant la sessió vam fer servir alguns materials i documents que te’ls pots descarregar gratuïtament aquí!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos requeridos están marcados *

borrar formularioEnviar